Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 10:34:02 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10985 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Tsirguliina alevik, Nooruse tn 1// 
Nooruse tänav (Sademevee kanalisatsioon ) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 alusel esitatakse 
ehitustaotluse eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist tulenev 
pädevus on seotud taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27123486>  (menetlus nr: 
448771), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister